Leveringsvoorwaarden Microvezelshop.
Prijzen zijn bij binnenkomst op onze site inclusief BTW en vermeld in Euro’s.
links op het scherm kunt u de keuze maken tussen vermeldingen inclusief of exclusief BTW.
Bestelling
Uw bestelling wordt automatisch bevestigd, inclusief de door u gekozen betaalmethode. Bestellingen gedaan voor 16:00 uur zullen diezelfde dag worden verzonden. Onze ervaring is dat deze pakketten de volgende dag op het afleveradres worden aangeboden.
Betaling
Er kan op verschillende manieren worden betaald:
- Vooruitbetaling op rekening (wanneer uw betaling door ons is ontvangen verzenden wij uw pakket).
- Rembours (aan de postbode) Het pakket zal uiterlijk de volgende werkdag worden verzonden.
- Via iDEAL. Het pakket voor 16:00 uur besteld zal uiterlijk de volgende werkdag worden verzonden.
Op de factuur is altijd de wijze van betaling vermeld. U treft de factuur ingesloten in uw pakket.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten deze worden apart op de factuur vermeld.
Voor verzending buiten Nederland maar nog wel binnen Europa wordt € 4.50 extra gerekend.
Verzendkosten buiten Europa op aanvraag.
Afkoelingsperiode
Na ontvangst van het door u bestelde product heeft u een "afkoelingsperiode" van 14 dagen om het product terug te sturen, zonder opgaaf van redenen. De artikelen dienen ongebruikt te zijn en de kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Al betaalde bestellingen worden dan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 dagen terugbetaald.
Levertijd
De levertijd van het door u bestelde product bedraagt (binnen Nederland) minimaal 3 werkdagen en maximaal 5 werkdagen, na ontvangst van uw betaling. Onze ervaring is echter dat de bestellingen voor 16:00 uur besteld en betaald de volgende dag op de plaats van bestemming worden aangeboden. Is de levertijd door toedoen van de Microvezelshop langer, dan zullen wij u dat z.s.m. laten weten via e-mail. U heeft dan het recht de bestelling te annuleren.
Garantie
Als binnen 30 dagen na aankoop van een product blijkt dat het artikel niet aan de eisen voldoet, niet compleet is of andere tekortkomingen heeft, heeft u het recht om binnen 30 dagen na levering, met opgave van redenen, het product te retourneren.
Het retourneren komt dan voor onze rekening. Voor het retourneren hebben wij een apart antwoordnummer. Indien u al betaald heeft, vindt terugbetaling z.s.m. plaats, doch uiterlijk binnen 5 dagen na het aanmelden van de klacht en de retourontvangst van de artikelen. U kunt eventueel ook verzoeken om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende/beschadigde.
Klachten
Indien u klachten en/of vragen heeft, kunt u mailen, faxen of bellen om uw klacht en/of vraag kenbaar te maken. Wij zullen tijdens kantooruren direct met u in contact treden. Bij drukte is dit binnen 36 uur. Wij zullen binnen 5 dagen met een passende oplossing komen. Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en streven dan ook naar snelle en makkelijke oplossingen wanneer er problemen optreden. Een tevreden klant is immers een goede klant en maakt ook de beste reclame.